[JUALAN] - Tempahan Kurma, Madu & Minyak!

(Klik pada rajah untuk paparan yang lebih jelas)
Nota kaki (Soalan Lazim Ditanya):

S: Kurma ini ‘made in Egypt’ ke?
J: Ya, kurma dan madu ini 'made in Egypt' kecuali Sabun Minyak Zaitun, 'made in Turkey'. Semua produk ini diambil dari kilang di Siwa.

S: Kurma ini tahan lama ke?
J: Kurma ni tahannya setahun.tp jika diletak dlm peti sejuk dia akan tahan lama..sbb kurma ini telah dibasuh dan dbuang bji so jangka hayat nya mkn masa selama setahun dan kita ambil kurma ni pada packing buln 7 maka akn luput dlm buln 7 thun depan,insyAllah (pesanan pembekal)

S: Bila kurma ini boleh saya dapat?
J: InsyaAllah, produk-produk ini akan sampai pada 9 atau 10 Julai. Kami akan umumkan untuk ambil bahan tempahan di Darul Rahmah. (Maaf,memandangkan semua masih dalam fatrah imtihan, maka tiada penghantaran)

S: Macam mana nak tahu sama ada tempahan sudah diterima atau tidak?
J: Untuk tempahan, anda boleh call/SMS/YM/isi spreadsheet yang diberikan. InsyaAllah dalam masa yang terdekat, kami akan keluarkan senarai nama penempah dan produk yang ditempah.

S: Nak bayar macam mana?
J: Tempoh bayaran dari hari menempah sehingga 5 Julai. Boleh bayar kepada saudara Syazni: (014-5654730) cenna_msa@ymail.com atau saudari Fatimah: (014-6594156) tee_mah@yahoo.com


Tags: , , ,
http://i229.photobucket.com/albums/ee90/balastix/PERUBATAN/468x77.png

Web Master

Portal Rasmi PERUBATAN Cawangan Mansurah ini dikelolakan oleh Unit Penerbitan Dan Penerangan. Sebarang pertanyaan atau komentar boleh disalurkan secara terus kepada Ketua Unit Penerbitan Dan Penerangan,Muhamad Azizi bin Mejan, atau e-melkan kepada upp_pcm[.a.t.]yahoo.com.

0 Comment

Post a Comment